لیست محصولات یا خدمات چای احمد تهران


سایر محصولات یا خدمات


چای احمد تهران - چای احمد

لوگوی چای احمد تهران
رتبه شبکه تجارت 4


مالک یا سهامداران : رحیم افشار

تاریخچه فعالیت

در دهه ی 70 میلادی در شهر همپشایر واقع در جنوب شرقی انگلستان یک بازرگان جوان ایرانی ، رویای تولید یک چای نفیس و با کیفیت را مصرانه دنبال می‌کرد. هدف او این بود که بتواند یک چای مرغوب و متمایز تولید کند که همه مردم جهان بتوانند از آن استفاده کنند.

او و برادرانش با تکیه بر تجارب و مهارت پدرشان که از سال‌ها پیش در صنعت چای فعال بود و با عشقی که به چای و صنعت چای داشتند ، مأموریت یافتند که بهترین مزارع چای جهان را شناسایی و همکاری خود با آنها را آغاز کنند. آن‌ها با صاحبان مزارع معتبر چای قراردادهای همکاری بلند مدت بستند تا مشارکت‌های قابل اعتماد و طولانی مدتی را ایجاد کنند و در طی سال‌های بعد امکان تولید و بسته بندی بهترین چای‌های جهان را مهیا کنند.

امروزه چای احمد روزانه یش از 30 میلیون فنجان چای برای دوست‌داران چای در بیش از 80 کشور جهان تولید و به ارمغان می‌آورد. مردم ساکن در بزرگترین مراکز شهری جهان تا کوچک‌ترین روستاهای دورافتاده ، همه می‌توانند از یک فنجان چای نفیس احمد لذت ببرند.

چای احمد به لطف دیدگاه تجارت حرفه ای و پویا آقای رحیم افشار ( مدیرعامل ) و برادرانشان آقایان کریم و ابراهیم افشار، همچنان به عنوان یک تجارت خانوادگی موفق ، به رشد خود ادامه می‌دهد. نوآوری در ترکیبات چای و گسترش تولید تنوع محصولات ، همراه با تعهد به حفظ بالاترین نوع استانداردهای کیفی ، از دلایل موفقیت و تداوم فروش محصولات چای احمد در سراسر جهان است.

آدرس و اطلاعات تماس چای احمد تهران


آدرس کارخانه

استان البرز ، شهر ساوجبلاغ ، شهرک صنعتی هشتگرد ، فاز یک
تلفن : 02644233061


آدرس دفتر مرکزی

تهران ، خیابان مطهری ، خیابان قائم‌ مقام فراهانی ، بالاتر از خیابان مطهری ، کوچه چهارم ، پلاک 3
تلفن : 02142107


Write A Review

Reviews

Avatar
Avatar
Avatar
John Doehas reviewed this store
5.0/5
Avatar
5.0