Loading ..
Skip Navigation Linksصفحه اول > قواعد رتبه بندی (رنکینگ) شرکتها در سایت

قواعد رتبه بندی (رنکینگ) شرکتها در سایت

مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران
کاربران ارجمند و دست اندرکاران محترم صنعت غذا همانگونه که مستحضر هستید اکثر اطلاعات متعلق به شرکتها در بانکهای اطلاعات یا سایر بخشهای سایت بر اساس ضوابط معین و طبق نظر گروه کارشناسان سایت طی دو مرحله رتبه بندی میگردند : مرحله اول رتبه اصلی که از 1 تا 5 ستاره میباشد که نشانگر جایگاه اصلی شرکت در صنعت غذا است و مرحله دوم رتبه طبقه و از 1 تا 50 میباشد که موقعیت یک شرکت را در بین شرکتهایی که دارای رتبه اصلی یکسان ( از یک تا پنج ستاره ) هستند مشخص مینماید و ترکیب دو رتبه جایگاه شرکت را در کل صنعت نشان میدهد ، به جهت مراجعات و پرسشهای صاحبان اطلاعات برخی از ضوابط تعیین رتبه به قرار ذیل میباشد.البته امکان تجدید نظردررتبه بندی شرکتها با تکمیل و ارسال فرم زیر قابل بررسی است .

1-موضوع فعالیت شرکت و اهمیت آن در صنعت غذا
2- معروفیت برند در صنعت غذا و بازار
3- سابقه فعالیت شرکت
4- نوع آوری و خلاقیت شرکت در عرصه تولید و ارائه محصول و یا خدمات
5- کیفیت محصول ، کالا یا خدمات شرکت
6- تنوع محصولات یا خدمات
7- ظرفیت تولید و ظرفیت ارائه خدمات
8- میزان رضایتمندی مشتریان شرکت
9- داشتن گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی
10-رعایت الزامات استانداردهای ملی و ضوابط سازمان غذا و دارو و اداره کار و سازمان محیط زیست
11- استفاده از ماشین آلات یا نرم افزارهای پیشرفته در تولید محصول یا ارائه خدمات
12- موقعیت جغرافیایی شرکت
13- تعداد پرسنل شرکت
14- میزان صادرات کالا یا خدمات شرکت به خارج از کشور
15- ویرایش و کنترل اطلاعات موجود درسایت مرجع توسط خود شرکت
16- ارسال اخبار و گزارشات تغییر و تحولات شرکت (از قبیل تغییر مدیران ، تولید محصولات جدید یا خدمات جدید ، دریافت نشان یا گواهینامه خاص و غیره) به سایت مرجع جهت درج در بخش اخبار سایت ( رایگان )
17- همکاری با سایت مرجع در زمینه های مرتبط
18- سطح دانش فنی شرکت
19- وجود مرکز R&D در شرکت
20- کیفیت ارائه خدمات پس از فروش
21- پایبندی به حقوق مشتری یا مصرف کننده
22- رعایت الزامات زیست محیطی
مدیریت سایت
1394/05/14